Beoordelingen 1

---------- update review 22-09-2010 ----------
Update van mijn vorige review;
Gisteren bleef het lampje snel knipperen en zocht ik in de gebruiksaanwijzing of ik dit simpel kon oplossen,
nee dus.
Met de Costumer Care Service van Philips gebeld waar men mij eerst 't hemd van 't lijf vroeg alvorens in twee tellen de oplossing van 't probleem te geven, beetje lauw water met wat afwasmiddel, kwartiertje laten staan uitspoelen en even goed schudden dat 't flottertje weer loskomt, bekend probleem zei ze!!
Waarom dat niet gelijk gezegd, dat scheelt tijd.
Ik vind zoiets knap irritant

---------- oude review 11-11-2009 ----------
Gisteren mijn Senseo Quadrante ontvangen (Via rentepunten van ING dus supervoordelig!)
Wat is ie mooi,ziet er ook solide uit en veel handiger in gebruik!
Wat geluid e.d. betreft beslist niet meer dan de gewone senseo.
Ik vind 'm geweldig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten